niedziela, 23 lutego 2014

O czym będzie mój blog?



Witam serdecznie, nazywam się Sylwia i jestem autorką bloga, który właśnie czytacie. Już niedługo rozpoczynam pracę na pokładzie samolotów. Jednak zanim to nastąpi, czeka mnie przeprowadzka z Polski, testy medyczne, trening... Jednym słowem jestem na początku podróży do nowego życia. Dzięki temu blogowi, będziecie mieli szansę zobaczyć jak staję się stewardessą. Więcej informacji o sobie podam stopniowo w kolejnych postach. Dziś chcę się skupić na określeniu, o czym będzie mój blog. Jeśli chcecie być na bieżąco z tym, co u mnie nowego, zapraszam Was do blogowego profilu na facebooku
 W Internecie, od dawna istnieją blogi, prowadzone przez załogę pokładową samolotów. Jestem ich wierną czytelniczką. Nie wiem, jakby się potoczyły moje losy, gdyby nie cenne wskazówki innych stewardess. Spędziłam kilka miesięcy, wertując nawet najmniejsze skrawki informacji, które mogłam wykorzystać w rekrutacji i przyszłej karierze zawodowej. Czytając kolejny blog, wpadłam na pomysł zebrania wszystkich informacji w jednym miejscu. Mam nadzieję, że przyszłe stewardessy znajdą tu wskazówki na temat rekrutacji, treningu i pracy. Podkreślam, że będą to posty, bazujące na doświadczeniach innych stewardess, wzbogacone o moje własne - zapraszam już niedługo do sekcji KARIERA. 
LOTNICTWO to ciekawostki z branży oraz przydatne informację dla osób które poruszają się samolotem. Omówię zagadnienia związane z bezpieczeństwem, serwisem, bagażem, komfortem podróży itp.
'Wieloletnie doświadczenie w pracy na wybiegu i scenie, nauczyło mnie dbania o to co jem, piję, jak odpoczywam, w co się ubieram. Nasz wygląd i samopoczucie, zależy w dużej mierze od nas samych. Pokazywanie dowodu w sklepie, to nie zasługa genów, lecz pracy nad sobą. W zawodzie stewardessy, ciało w dobrej kondycji fizycznej i psychicznej, jest niezwykle ważne! Po pierwsze, jesteśmy wizytówką linii lotniczej. Po drugie, to praca fizyczna gdzie ciało jest naszym narzędziem, im zdrowsze i piękniejsze, tym dłużej będziemy cieszyć się karierą zawodową w chmurach. Na blogu, będę zachęcać do zdrowego stylu życia: ćwiczeń, zdrowej diety, naturalnej medycyny, medytacji. Przepisy na piękne ciało będę publikować w dziale FIT&BEAUTY.
Oczywiście czym byłby blog stewardessy, bez relacji z moich wypraw dookoła świata. Od kilku lat jestem podróżniczką. Kilka krajów mam już zaliczonych, cała reszta na mnie czeka z otwartymi ramionami. Kto by pomyślał że teraz połączę swoje hobby z pracą. W sekcji MIEJSCA znajdziecie informacje, gdzie byłam i co widziałam. Będzie garść zdjęć, filmów i porad.
Najważniejszy dział to DZIENNIK. Osobiste wpisy dedykuję moim wspaniałym rodzicom, rodzeństwu, chłopakowi i przyjaciołom. Będzie romantycznie, sentymentalnie i szczerze. Kochani, bez Waszego wsparcia, nie dałabym rady spełnić swoich marzeń. Będę na bieżąco informować o moim stanie ducha. Mam nadzieję że będziecie do mnie często zaglądać.
Jeśli macie pytania dotyczące rekrutacji lub potrzebujecie wsparcia np w planowaniu jakieś podróży, piszcie na stewardessy@gmail.com. Słuchanie ludzi i pomaganie im to moja praca. Chętnie, w miarę możliwości czasowych podzielę się swoją wiedzą i odpiszę na Wasze wiadomości. Ciekawe tematy, za zgodą autora umieszczę w dziale ZAPYTAJ. Tak wygląda idea mojego bloga. Dziękuję i zapraszam do lektury!


1 komentarz:

ADMIN pisze...

Zapowiada się ciekawy blog :)